راه اندازی پروژه آموزشی نوآورانه دانشگاه دیجیتال برای محکومان در گرجستان

برای اولین بار در گرجستان، برای محکومان در موسسات ندامتگاهی پروژه آموزشی نوآورانه، دانشگاه دیجیتال راه اندازی شد. میخیل چخنکلی، وزیر آموزش و علوم گرجستان و راتی برگادزه، وزیر دادگستری از شانزدهمین موسسه ندامتگاه روستاوی بازدید کردند و در آنجا با روند جاری آموزش از راه دور در دانشگاه دیجیتال آشنا شدند.

برای اولین بار در گرجستان، برای محکومان در موسسات ندامتگاهی پروژه آموزشی نوآورانه، دانشگاه دیجیتال راه اندازی شد. میخیل چخنکلی، وزیر آموزش و علوم گرجستان و راتی برگادزه، وزیر دادگستری از شانزدهمین موسسه ندامتگاه روستاوی بازدید کردند و در آنجا با روند جاری آموزش از راه دور در دانشگاه دیجیتال آشنا شدند. وزیران همچنین از فضاهای حرفه آموزی و اشتغال حرفه ای محکومان بازدید کردند.میخیل چخنکلی بر اهمیت راه‌اندازی دانشگاه دیجیتال به منظور اطمینان دسترسی تداوم به آموزش عالی با کیفیت برای محکومان در مدت اقامت در موسسات ندامتگاهی تاکید کرد. به گفته وی، طرح مذکور به دانشجویان محکوم امکان را می دهد که از راه دور در فرآیند تحصیل دانشگاهی شرکت کنند، در کلاس های آنلاین شرکت کنند و با اساتید ارتباط تعاملی داشته باشند.

وزارت آموزش و علوم گرجستان و وزارت دادگستری به طور فعال در راستای توسعه دانشگاه دیجیتال به منظور اطمینان از پشتیبانی فنی و روش شناختی لازم در موسسات ندامتگاهی مربوطه، ادامه می دهند. لازم به ذکر است که تاکنون آموزش دانشگاهی در مؤسسات ندامتگاهی صرفاً به روش مکاتبه ای انجام می شد. دانشجویان محکوم، مواد درسی را دریافت می کردند و تکالیف کتبی را انجام می دادند، اما فرصت شرکت در فرآیند یادگیری زنده را نداشتند.

بستر یادگیری دیجیتال پروژه مشترک وزارت آموزش و علوم و وزارت دادگستری گرجستان  است که در چارچوب آن دانشجویان محکوم امکان تحصیل  از راه دور در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه های مجاز گرجستان دارند.

تاریخ:2022/10/29

منبع:سایت وزارت آموزش و علوم گرجستان

https://mes.gov.ge/content.php?id=13206&lang=geo

کد خبر 13726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =